fredag 12 september 2014

Industriell inspiration

Jag har precis fått tag i min alldeles egna lägenhet så jag tänker alltid på hur det skulle se ut i min egna lägenhet, om det skulle få plats eller fungera med den fåtöljen jag redan har.

Problemet är att jag inte har tillgång till stället än och jag har inga exakta mått, så för tillfället får det bli att man kollar runt mest för inspirationens skull, så får man komma tillbaks med måttstocken senare. 

Detta är ett bra sätt att utnyttja sitt höga tak till extra förvaring, ett kontor eller en garderob.


Jag älskar denna spegeln! Hittar man en rund spegel så kan detta vara ett intressant sätt till upphängning och man kan välja olika material som t.ex. rep, läder eller kanske en kedja till och med? Man kan hitta en liknande spegel på Ikea.








Riktigt snygg taklampa - Ett kul sätt att få in lite av naturen inomhus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar